FANDOM

L'Holocró d'Asli Krimsan és un holocró creat pel Mestre Jedi Asli Krimsan mil·lennis abans de la batalla de Yavin. Krimsan va guardar el dispositiu en la biblioteca Jedi de l'Estació Exis en el sistema Teedio. La biblioteca fou abandonada posteriorment pels Jedi i, mil·lenis més tard, l'holocró es trobava en el temple Jedi de Coruscant. Després de la mort del Mestre Jedi, altres mestres hi van gravar noves lliçons.

Després de la Purga Jedi (19 ABY), el senyor Sith Darth Vader el va requisar i el va guardar en les seves estances privades en el castell Bast en Vjun. El dispositiu va romandre allà després de la mort de Vader i va ser redescobert pel cavaller Jedi Tionne en una de les seves missions cap a l'any 22 DBY.

En aquella missió particular la van acompanyar el Mestre Jedi Ikrit i els entrenadors Jedi Anakin Solo, Tahiri Veila, i Uldir Lochett. En el castell els Jedi s'enfrontaren amb Orloc, el qual els volia robar l'holocró. Els Jedi el van derrotar i varen retornar l'holocró al Praxeum Jedi de Yavin IV.

Història

Contingut

Darrere de les cameres

Aparicions

Notes i referències

Enllaços externs

Fonts

Extret, traduït i adaptat del Wookieepedia.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori