FANDOM

L'Holocró d'Adas fou un holocró Sith creat pel Rei Adas al voltant del 27.700 ABY. Adas va aprendre l'art de creació d'holocrons a través dels rakata, que havien arribat al seu planeta, Korriban, per conquerir-lo i que els expulsà després d'una lluita ferotge.

Història

Després de la seva creació, l'holocró passà de generació a generació fins que en els temps de la Gran Guerra Hiperespàcial, el portador de l'holocró, Lord Garu, el perdé en Ashas Ree. Segles més tard un Jedi Obscur el trobà i utilitzà el seu obscur coneixement per conquerir Onderon. Eventualment cap al 4.010 ABY la Reina Amanoa d'Onderon, va descobrir l'holocró i aprengué tots els seus coneixements. En acabar el seu aprenentatge el passà el seu aprenent Novar, el qual l'emprà per ensenyar als iniciats Sith. El Guardià de l'holocró, però, tenia una personalitat única i podia acceptar o no les persones que desitjaven accedir el contingut de l'holocró, inclós arribava a amenaçar-los.

Quan la Reina Amanoa i els seus adeptes Naddistes van ser derrotats pels cavallers de l'Orde Jedi, aquests van amagar l'holocró en el planeta Kodai.

Aparicions

Notes i referències

Fonts

Extret, traduït i adaptat de la Wookieepedia i Star Wars Wikia ESP.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori